آموزش ساده نقاشی وسایل نقلیه برای کودکان | کامیون

0 24,023

در این مطلب آموزش ساده نقاشی وسایل نقلیه برای کودکان خردسال ، بچه های پیش دبستانی و ابتدایی فراهم شده است. امروز با آموزش نقاشی کامیون همراه شما هستیم.

کشیدن نقاشی برای بچه ها فرصت های زیادی را برای یادگیری و آموزش آن ها فراهم می کند و شما می توانید انواع نقاشی های کودکانه را با اشکال هندسی و خطوط منحنی و یا راست به کودکان آموزش دهید. همچنین می توانید مفاهیم و اشیا و وسایل مختلف را در قالب نقاشی به آن ها آموزش دهید. در این مجموعه از آموزش نقاشی سایت با آموزگار ، آموزش ساده نقاشی وسایل نقلیه برای کودکان آماده شده است.

در مجموعه آموزش ساده نقاشی وسایل نقلیه برای کودکان آموزش نقاشی انواع وسایل نقلیه زمینی ، آبی و هوایی به صورت ساده و گام به کام آماده شده است. در این مجموعه به تدریج نقاشی ساده ماشین ، اتوبوس ، کامیون ، بیل مکانیکی ، ماشین آتش نشانی ، تراکتور ، قطار ، کشتی ، قایق بادبانی ، کشتی بخار ، کشتی بادبانی ، زیردریایی ، هواپیما ، هلیکوپتر ، بالن ، موشک و کشتی هوایی منتشر می شود. پس با ما باشید و آموزش نقاشی انواع وسایل نقلیه سایت با آموزگار را دنبال کنید.

والدین گرامی و مربیان عزیز به کمک این تصاویر می توانید علاوه بر آموزش نقاشی ، بچه را با وسایل نقلیه مختلف در محیط های مختلف خشکی ، آبی و هوایی آشنا کنید.

مشاهده دیگر آموزش های نقاشی ساده وسایل نقلیه برای کودکان – کلیک کنید


آموزش ساده نقاشی وسایل نقلیه برای کودکان | کامیون

با دقت در تصویر زیر و مراحل مختلف آن یک نقاشی ساده از کامیون را نقاشی کنید.


آموزش نقاشی کودکانه کامیون

در زیر با دنبال کردن گام به گام مراحل می توانید یک نقاشی کودکانه کامیون را به کودکان خود بیاموزید. در انتها از کودکان بخواهید تا کامیون را با سلیقه و خلاقیت خود رنگ آمیزی کنند.


آموزش نقاشی کامیون برای کودکان

در زیر نیز نمونه دیگری از کشیدن کامیون را مشاهده می کنید. در این آموزش نقاشی در ابتدا صفحه را به چهار قسمت تقسیم می کنید تا محل قرار گیری و نسبت اجزای نقاشی کامیون را بهتر بتوانیم تشخیص دهیم. این خطوط راهنما را کمرنگ بکشید تا در انتها به راحتی بتوانید آن ها را پاک کنید. در صورت سخت بودن در انتها از جزئیات نقاشی کم کنید و نقاشی نهایی را ساده تر به اتمام رسانید.

 

مشاهده دیگر آموزش های نقاشی ساده وسایل نقلیه برای کودکان – کلیک کنید


به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.