آموزش مرحله به مرحله نقاشی حیوانات کارتونی (لاک پشت)

0 1,898

 کشیدن نقاشی در هر سنی و هر مقطعی برای کودکان لذت بخش است. اگر شما قصد آموزش نقاشی به کودک خود دارید امّا هیچ تجربه ی قبلی در این زمینه ندارید، نگران نباشید. با دنبال کردن آموزش مرحله به مرحله نقاشی در زیر به سادگی می توانید نقاشی های جالبی به کودک خود آموزش دهید.

شما می توانید به کمک مجموعه تصاویر آموزش مرحله به مرحله نقاشی ،نحوه کشیدن حیوانات مختلف را به کودک خود به سادگی آموزش دهید تا کودک شما بتواند به راحتی کشیدن حیوانات را یاد بگیرد و مهارت و اعتماد به نفس خود را در کشیدن نقاشی بالا ببرد. همچنین خودِ تصاویر نیز بسیار جالب و بامزه هستند و می تواند توجه کودک را به خود جلب نموده و آنها را به کشیدن و یادگیری نقاشی ترغیب کنند.

توجه : مجموعه آموزش مرحله به مرحله نقاشی کارتونی به سه دسته آموزش مبتدی برای خردسالان و کودکان کم سن و سال و سطح آموزش متوسط و پیشرفته برای کودکان بزرگتر تقسیم بندی می شود. لذا به سطح آموزش توجه بفرمایید.

سطح آموزش نقاشی : مبتدی


آموزش مرحله به مرحله نقاشی حیوانات کارتونی (لاک پشت)

کشیدن لاک پشت کارتونی بسیار ساده است به دلیل اینکه کاملا متقارن بوده و هر چیزی که در سمت راست می کشید مشابه آن در سمت چپ قرار دارد. با ما همراه باشید…


مرحله نخست :

برای کشیدن لاک پشت کارتونی از سر و گردن آن شروع می کنیم. برای شروع یک بیضی برای سر و یک مستطیل در زیر آن برای گردن لاک پشت رسم کنید. سپس به خطوط آن حالت بدهید. پس از آن، بیضی را به چهار قسمت مساوی تقسیم کرده و به طور متقارن اعضای صورت لاک پشت، یعنی چشم و بینی و دهان را ترسیم کنید.


مرحله دوم :

در این مرحله به ترتیب دو منحنی در پایین گردن لاک پشت بکشید و در بالای آن منحنی بزرگتری برای لاک سنگی لاک پشت رسم نمایید. و یک منحنی کوچک در پایین گردن آن رسم کنید تا در مرحله بعد آن را کامل کنیم


مرحله سوم :

در این مرحله منحنی کوچک را به بدنه لاک لاک پشت همانند تصویر متصل می کنیم. و سپس در زیر آن دو دست و بعد از آن دو پا برای لاک پشت می کشیم.


مرحله آخر :

در مرحله آخر انگشتان لاک پشت را می کشیم. سپس به کمک دایره هایی کوچک لاک لاک پشت را تزئین می کنیم و در آخر لاک پشتمون را رنگ آمیزی می کنیم.


با نظرات خوب و سازنده خودتون ما را در ارائه هر چه بهتر محتوای آموزشی و سرگرمی با کیفیت یاری فرمایید.

منبع : مجموعه آموزش مرحله به مرحله نقاشی کارتونی سایت با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.