آموزش مرحله به مرحله نقاشی حیوانات کارتونی (پروانه)

0 7,325

 کشیدن نقاشی در هر سنی و هر مقطعی برای کودکان لذت بخش است. اگر شما قصد آموزش نقاشی به کودک خود دارید امّا هیچ تجربه ی قبلی در این زمینه ندارید، نگران نباشید. با دنبال کردن آموزش مرحله به مرحله نقاشی در زیر به سادگی می توانید نقاشی های جالبی به کودک خود آموزش دهید.

شما می توانید به کمک مجموعه تصاویر آموزش مرحله به مرحله نقاشی ،نحوه کشیدن حیوانات مختلف را به کودک خود به سادگی آموزش دهید تا کودک شما بتواند به راحتی کشیدن حیوانات را یاد بگیرد و مهارت و اعتماد به نفس خود را در کشیدن نقاشی بالا ببرد. همچنین خودِ تصاویر نیز بسیار جالب و بامزه هستند و می تواند توجه کودک را به خود جلب نموده و آنها را به کشیدن و یادگیری نقاشی ترغیب کنند.

توجه : مجموعه آموزش مرحله به مرحله نقاشی کارتونی به سه دسته آموزش مبتدی برای خردسالان و کودکان کم سن و سال و سطح آموزش متوسط و پیشرفته برای کودکان بزرگتر تقسیم بندی می شود. لذا به سطح آموزش توجه بفرمایید.

سطح آموزش نقاشی : مبتدی


آموزش مرحله به مرحله نقاشی حیوانات کارتونی (پروانه)


مرحله نخست :

برای کشیدن یک پروانه کارتونی در ابتدا یک منحنی راهنما رسم می کنیم. فقط دقت داشته باشید که کمرنگ بکشید تا در پایان آن را پاک کنیم.  یک بیضی برای سر پروانه رسم کنید و در زیر آن همانند تصویر بدن پروانه را رسم کنید. سپس به سلیقه خود برای پروانه چشم و دهان و شاخک بکشید.


مرحله دوم :

با کمک دو منحنی دو بال برای پروانه رسم کنید و در زیر آن دو بال کوچکتر رسم کنید. تنها دقت داشته باشید که در همه مراحل به تقارن شکل دقت کنید. سپس در زیر بدن پروانه همانند شکل دو تا پا رسم بکشید.


مرحله آخر :

در مرحله آخر به کمک دایره های کوچک و بزرگ بال های پروانه را تزئین کنید. و در آخر خط راهنمای وسط تصویر را پاک کنید. حالا پروانه شما آماده است. با سلیقه خود به زیبایی آن را رنگ آمیزی کنید.


با نظرات خوب و سازنده خودتون ما را در ارائه هر چه بهتر محتوای آموزشی و سرگرمی با کیفیت یاری فرمایید.

تنظیم :  با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.