آموزش نقاشی با اعداد | نقاشی با عدد دو انگلیسی

0 13,029

شما می توانید به کمک مجموعه نقاشی با اعداد انگلیسی ، علاوه بر آموزش اعداد انگلیسی به کودکان ، آنها را با نحوه کشیدن نقاشی حیوانات ، اشیاء و شخصیت های کارتونی مختلف به سادگی آشنا کنید.

بچه ها دارای قوه تخیل بسیار زیادی هستند که به کمک آن ساعت ها به بازی و خیال پردازی می پردازند. سعی کنید که بچه ها را محدود به همین طرح ها و نقاشی ها نکنید. به آنها اجازه دهید تا با الهام گرفتن از طرح های زیر آزادانه به نقاشی و ساخت نقاشی های مختلف با اعداد بپردازند.


آموزش نقاشی با اعداد | نقاشی با عدد دو انگلیسی

 در ابتدا یک نقاشی زیبای گربه با عدد دو را داریم که به صورت حرفه ای طراحی و رنگ آمیزی شده است. شما میتوانید آن را با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید.


آموزش نقاشی گام به گام با اعداد | نقاشی ساده اردک با عدد دو

در این قسمت شما می توانید نحوه کشیدن گام به گام یک اردک ساده با عدد دو انگلیسی را بیاموزید. با دقت به تصویر زیر در ۴ مرحله به صورت گام به گام با شروع از عدد دو انگلیسی نقاشی اردک را تکمیل کنید.

در ادامه نقاشی خود را همانند تصویر زیر و یا با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. همچنین می توانید با شروع از عدد دو نقاشی های دیگری را نیز بکشید. در پایین تصویر زیر  برای نمونه ۳ نقاشی ساده از مار ، گل و چراغ مطالعه را مشاهده می کنید. سعی کنید با ایجاد خلاقیت در بچه ها عدد دو را به نقاشی های دیگر نیز تبدیل کنید.


نقاشی کودکانه با عدد دو

در زیر نیز می توانید نقاشی نمونه ای دیگر از نقاشی اردک کارتونی را با عدد دو انگلیسی را مشاهده کنید. والدین و مربیان گرامی می توانید با کمک بچه ها این نقاشی را بکشید و رنگ آمیزی آن را به خود کودکان بسپارید تا با سلیقه خود آن را رنگ آمیزی کنند.


آموزش نقاشی ساده با اعداد | انواع نقاشی با عدد دو انگلیسی

در ادامه چند نمونه از انواع نقاشی های خلاقانه با عدد دو انگلیسی را مشاهده می کنید. به دلیل شکل ظاهری عدد دو می توانید نقاشی انواع پرندگان همچون  نقاسی مرغابی ، لک لک ، اردک و پلیکان را بکشید. برای این منظور می توانید از تصاویر زیر کمک بگیرید.

 

همچنین می توانید با الهام از تصویر زیر یک موش را با شروع از عدد ۲ انگلیسی نقاشی کنید.


در این مطلب با آموزش نقاشی با عدد دو انگلیسی همراه شما بودیم. در صورت علاقه می توانید نقاشی کودکان خود را به آدرس ایمیل baamoozegar@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خود آنها در سایت با آموزگار منتشر کنیم.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی با اعداد کلیک کنید.

 

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

منبع pinterest Freepik google
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.