آموزش نقاشی با عدد | نقاشی با عدد شش انگلیسی

0 4,015

شما می توانید به کمک مجموعه نقاشی با اعداد انگلیسی ، علاوه بر آموزش اعداد انگلیسی به کودکان ، آنها را با نحوه کشیدن نقاشی حیوانات ، اشیاء و شخصیت های کارتونی مختلف به سادگی آشنا کنید.

بچه ها دارای قوه تخیل بسیار زیادی هستند که به کمک آن ساعت ها به بازی و خیال پردازی می پردازند. سعی کنید که بچه ها را محدود به همین طرح ها و نقاشی ها نکنید. به آنها اجازه دهید تا با الهام گرفتن از طرح های زیر آزادانه به نقاشی و ساخت نقاشی های مختلف با اعداد بپردازند.


آموزش نقاشی با اعداد | نقاشی با عدد شش انگلیسی

 در ابتدا یک نقاشی زیبای روباه با عدد شش را داریم که به صورت حرفه ای طراحی و رنگ آمیزی شده است. شما میتوانید آن را با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید.


آموزش نقاشی گام به گام با عدد شش

در این قسمت شما می توانید نحوه کشیدن گام به گام نقاشی حیوانات را با عدد شش مشاهده کنید.

در ادامه نقاشی خود را همانند تصویر زیر و یا با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. همچنین می توانید با شروع از عدد شش نقاشی های دیگری را نیز بکشید. در پایین تصویر زیر  برای نمونه نقاشی آدمک با شش را مشاهده کیند. شما نیز می توانید با شروع از عدد ۶ و با سلیقه خود انواع شکل ها را نقاشی کنید.


نقاشی کودکانه گلابی با عدد شش ۶

در زیر نیز می توانید نقاشی ساده گلابی را با عدد شش انگلیسی را مشاهده کنید. والدین و مربیان گرامی می توانید با کمک بچه ها این نقاشی را بکشید و رنگ آمیزی آن را به خود کودکان بسپارید تا با سلیقه خود آن را رنگ آمیزی کنند.


آموزش نقاشی ساده با اعداد | نقاشی ماهی با عدد شش انگلیسی

در ادامه نمونه دیگر از نقاشی با عدد ۶ را مشاهده می کنید. در زیر یک ماهی با شروع از عدد ۶ انگلیسی کشیده شده است.

 


در این مطلب با آموزش نقاشی با عدد شش انگلیسی همراه شما بودیم. در صورت علاقه می توانید نقاشی کودکان خود را به آدرس ایمیل baamoozegar@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خود آنها در سایت با آموزگار منتشر کنیم.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی با اعداد کلیک کنید.

 

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

منبع pinterest Freepik google
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.