آموزش نقاشی با طرح هندسی (درخت کریسمس)

0 3,443

آشنایی با اشکال هندسی از دوران کودکی آغاز می شود. نقاشی یکی از روش های آموزش این اشکال به کودکان محسوب می شود. نقاشی با طرح هندسی در عین سادگی بسیار جذاب است.

یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب برای همه ی کودکان, نقاشی کردن است. به علاوه نقاشی کردن موجب پرورش تخیلات کودک می شود. به همین دلیل به والدین توصیه می شود با توجه به سن کودک, با نقاشی به پرورش ذهن کودک بپردازند. در این مطلب به کمک رسم اشکال هندسی به آموزش نقاشی با طرح هندسی برای کودکان می پردازیم.


  مشاهده ویدئوی آموزش نقاشی با طرح هندسی (درخت کریسمس)


نقاشی با طرح هندسی برای کودکان

یکی از روش های آموزش نقاشی به کودکان, استفاده از اشکال هندسی است. با این روش کودک علاوه بر نقاشی کردن, با اشکال هندسی آشنا می شود. نقاشی با اشکال هندسی برای کودکان بسیار راحت است و اغلب کودکان به این شیوه نقاشی علاقه دارند. استفاده از اشکال هندسی دایره, بیضی, مستطیل, مربع, مثلث و … در نقاشی کودکان مرسوم است.

در ادامه ویدئوی آموزش نقاشی با طرح هندسی (درخت کریسمس) را برای شما قرار داده ایم. همچنین برای راحتی شما عزیزان تصاویر مربوط به طرح اولیه هندسی و تصویر اولیه و نهایی نقاشی را برای شما قرار داده ایم.

برای خوردسالان می توانید با پرینت تصویر اولیه، آنها را در انجام نقاشی کمک کنید. اما در مورد کودکان بزرگتر اجازه دهید تا کودکان خودشان طرح هندسی اولیه را رسم کنند و مراحل آموزش نقاشی با طرح هندسی (درخت کریسمس) را همانند ویدئو گام به گام انجام دهند.

نکته : در نقاشی به کمک طرح هندسی اولیه باید دقت داشته باشید که باید اشکال هندسی اولیه را به صورت کمرنگ رسم کنید و سپس موارد مورد نیاز را با مداد پر رنگ کنید. (به مراحل ویدئو دقت کنید)

ویدئوی آموزش نقاشی با طرح هندسی (درخت کریسمس)

 

با ارائه نظرات سازنده خود گروه با آموزگار را در تولید و ارائه هرچه بهتر محتوای خوب و مفید راهنمایی فرمایید.
منبع : سایت آموزش و سرگرمی هلوکیدز
تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.