آموزش نقاشی ساده به کمک دایره | خروس

0 18,246

به کمک این مطلب می توانید آموزش نقاشی ساده به کمک دایره و دیگر اشکال هندسی را به کودکان خردسال ، پیش دبستانی و ابتدایی خود آموزش دهید.

اولین اقدام برای آموزش نقاشی کودکان استفاده از خطوط و طرح های ساده است، شما می توانید کودکتان را با اشکال هندسی مختلف آشنا نموده و سپس از آنها بخواهید با استفاده از شکل های ساده و معمولی اقدام به کشیدن نقاشی های زیبا نمایند. دایره ، یکی از اشکال هندسی ساده است که به راحتی می توان کودکان را با آن آشنا کرد.

ما در گروه با آموزگار مجموعه ای از نقاشی های ساده را برای شما آماده نموده ایم که کشیدن هر یک از آنها با یک دایره ساده شروع می شود و با افزودن گام به گام جزئیات به نقاشی ساده ای تبدیل می شود. شما در این آموزش های گام به گام نقاشی علاوه بر معرفی دایره و بسیاری از اشکال هندسی دیگر ، می توانید کودکان را با انواع حیوانات و موارد دیگر آشنا کنید. همچنین با توجه به سختی کشیدن دایره با دست برای کودکان ، به تدریج توانایی آنها در رسم اشکال مختلف هندسی از جمله دایره افزایش می یابد.


آموزش نقاشی ساده به کمک دایره | خروس

در این آموزش با نقاشی دو خروس ساده با شما هستیم. در این آموزش نیز در هر حالت با رسم  یک دایره کار را شروع می کنیم و به کمک دایره‌ای کوچکتر سر خروس را می کشیم. سپس چشم و گردن را به نقاشی خود اضافه می کنیم. با دو مثلث کوچک برای آن نوک و با خطوطی ساده همانند زیر برای آن پا می کشیم. در انتها همانند تصاویر زیر و با سلیقه خود تاج و دم و پر و بال به خروس خود اضافه کنید.

مشاهده دیگر آموزش های نقاشی ساده به کمک دایره – کلیک کنید


به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.