انواع ماسک صورت کاغذی سگ برای کودکان | سگ کارتون تام و جری، گوفی

0 3,652

بچه ها دارای قوه تخیل بسیار زیادی هستند که به کمک آن ساعت ها به بازی و خیال پردازی می پردازند. در همین راستا کودکان علاقه زیادی به تغییر چهره دارند. آنها عاشق این هستند که به کمک لباس ها و اشیاء اطراف خود  هر چه بیشتر خود را شبیه شخصیت های کارتونی و یا حیوانات مورد علاقه شان بسازند. به همین منظور ماسک های صورت کودکانه می توانند کمک خوبی برای سرگرمی و شخصیت سازی بهتر کودکان باشند. در ادامه چند نمونه ماسک صورت کاغذی سگ با رنگ های مختلف را برای همراهان همیشگی وبسایت با آموزگار جهت دانلود آماده نموده‌ایم. با ما همراه باشید.

در زیر فایل ماسک صورت را دانلود و چاپ نمایید و با برش مناسب در اختیار کودک قرار دهید. کودک زمانی که از ماسک بازی استفاده می کند، تخیل خودش را آشکار می سازد. با ماسک خود همزاد پنداری می کند و ذهن و جسم خود را بکار میگیرد تا نقش ماسکی که بر صورت دارد را تقلید کند. این کار به تقویت قوه تخیل کودک کمک می کند.

سگ ها از جمله حیوانات مورد علاقه کودکان می باشد. سگ ها با نژادها و چهره های بسیار متنوعی وجود دارند. کودکان با بسیاری از این انواع سگ ها در انیمیشن ها و کارتون ها آشنا شده اند. کارتون هایی همچون ۱۰۱ سگ خالدار ، گوفی و تام و جری و بسیاری کارتون های دیگر که در هر یک از یکی از انواع نژاد های سگ ها  استفاده شده است. ببه همین منظور در این پست ماسک صورت سگ های مختلف با نژادهای متفاوت را برای کودکان آماده نموده ایم. والدین گرامی و مربیان عزیز با دانلود تصاویر صورتک های سگ می توانند کودکان را در بروز قوه تخیل خود هر چه بیشتر کمک کنند.

برای مشاهده و دانلود انواع ماسک کودک کلیک کنید.


انواع ماسک صورت کاغذی سگ برای کودکان

در پایین همین پست در جعبه فایل پیوست، فایل PDF با کیفیت هر یک از تصاویر زیر، به صورت نسخه رنگی و سیاه و سفید قرار داده شده است. آنها را دانلود ، پرینت و برش زده و در اختیار کودکان خود قرار دهید. همچنین می توانید از کودکان خود بخواهید با توجه به ذوق و علاقه ی خود نسخه سیاه و سفید را رنگ آمیزی کنند.

ماسک صورت سگ کودکانه


ماسک صورت سگ برای کودکان | نژاد بولداگ همانند کارتون تام و جری


ماسک کودکانه سگ | کارتون ۱۰۱ سگ خالدار (نژاد دالماسین)


ماسک صورت سگ پاپی شبیه کارتون گوفی


صورتک سگ دینگو


ماسک صورت کاغذی سگ


به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این ماسک صورت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مولف : Lena London

منبع : آموزش ساخت ماسک کاغذی

مجوز : خلاقیت های رایج – به اشتراک گذاری یکسان ۴٫۰

تهیه و تنظیم : گروه آموزشی با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.