دانلود کتاب رنگ آمیزی پرنسس برای کودکان | مجموعه شاهزاده خانم

0 7,819

کتاب رنگ آمیزی، یک ابزار آموزش عالی برای یادگیری انواع مفاهیم رنگ ها، اشکال، رنگ آمیزی تصاویر، حیوانات، وسایل نقلیه و یا هر چیز دیگری به کودکان است. همچنین رنگ آمیزی می توانند خلاقیت و قوه تخیل بچه ها را به کار اندازد.  ما در وب سایت با آموزکار در تلاشیم تا مجموعه های بسیار زیبایی از رنگ آمیزی را برای کودکان آماده نماییم. در ادامه با کتاب رنگ آمیزی پرنسس برای کودکان شامل مجموعه تصاویر کارتونی شاهزاده خانم همراه شما هستیم.

این بار برای کودکان عزیز، و شما کاربران همیشگی با آموزگار که به تفریح و شادی فرزندان خود و یا اطرافیان خود اهمیت می دهید ، دانلود کتاب رنگ آمیزی پرنسس را آماده کرده ایم که تقدیم تان می کنیم. مجموعه ی کتاب های زیبای رنگ آمیزی کودکان به صورت خام و مخصوص رنگ آمیزی کودکان طراحی شده است. این تصاویر با کیفیت و حجم بسیار مناسب ، می تواند هدیه و یا سورپرایز فوق العاده ای برای فرزندان شما و یا آشنایانتان باشد.

محبوبیت کتاب ها و تصاویر رنگ آمیزی در میان کودکان بر کسی پوشیده نیست، اما تهیه  ی این کتاب ها که معمولا چند برگی بیش نیستند ! برای همه ی ما امکان پذیر نمی باشد. از این رو این مجموعه ی فوق العاده رنگ آمیزی کودکان را می توانید بدون هیچ هزینه ای از با آموزگار دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه کتاب رنگ آمیزی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

در زیر لینک دانلود پی دی اف کتاب رنگ آمیزی برای کودکان ، مجموعه رنگ آمیزی پرنسس قرار داده شده است. به راحتی آن را دانلود و به کمک یک پرینتر کوچک خانگی آن را پرینت و در اختیار کودکان خود قرار دهید.

ویژگی های کتاب رنگ آمیزی پرنسس برای کودکان | مجموعه شاهزاده خانم :

–    مجموعه کتاب رنگ آمیزی شاهزاده خانم
–    شامل ۳۰ صفحه
–    مناسب برای کودکان و خردسالان
–    وجود تصاویر زیبای کارتونی
–    سرگرمی فوق العاده برای کودکان
–    امکان چاپ تصاویر با کیفیت بالا
–    و …

فایل پیوست

لینک دانلود قابل مشاهده برای اعضا سایت

برای مشاهده لینک دانلود باید وارد سایت شوید. اگر حساب کاربری ندارید کمتر از 30 ثانیه عضو سایت شوید.

ورود کاربر با آموزگارعضویت سایت با آموزگار

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

منبع ویکی مدیا
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.