فلش کارت آموزش رنگ ها به کودکان به زبان فارسی و انگلیسی

1 5,232

فلش کارت ها ، ابزاری ساده در عین حال روشی فوق‌العاده برای آموزش لغات و مفاهیم مختلف به کودکان هستند. رنگ ها از موضوعات مهم در آموزش مهارت های دیداری و تشخیص تفاوت و تشابه ها اشیاء برای کودکان در سنین پایین می باشد. در این مطلب فلش کارت آموزش رنگ ها به کودکان به زبان فارسی و انگلیسی را برای شما همراهان همیشگی سایت با آموزگار آماده نموده‌ایم. شما می توانید به کمک این فلش کارت ها به آموزش رنگ ها و لغت آنها به فارسی و انگلیسی بپردازید.

بچه ها از سن دو سالگی ارتباطات مغزی خیلی خوبی در زمینه ی آموزشی و یادگیری دارند.  آنها می توانید از این سن به خوبی رنگ ها را بیاموزند. این شما هستید که باید راه مناسب برای این کار را بلد باشید. زمانی که موضوعات انتزاعی مانند مبحث رنگ قرار است به کودکان آموزش داده شود، بسیار مهم است که شما با فرآیند یادگیری کودکان آشنایی داشته باشید.

در پایین همین پست فایل فلش کارت رنگ ها به کودکان به زبان فارسی و انگلیسی را برای دانلود آماده نموده‌ایم. این فایل ها که شامل تصویر رنگ ها همراه با نام هر یک از آن ها به زبان فارسی و انگلیسی می باشد را می توانید به صورت جداگانه و یا پشت و رو چاپ نمایید. والدین محترم در خانه و یا مربیان عزیز در مدارس و آموزشگاه ها می توانند برای آموزش رنگ به کودکان از این فلش کارت ها استفاده نمایند.

برای سنین پایین می توانید با بازی های مختلف با رنگ ها قدرت تشخیص بچه ها را بالا ببرید. با قرار دادن هر فلش کارت از کودکان بخواهید تا اشیاء هم رنگ آنها در محیط را بیابند. اما برای کودکان پیش دبستانی و اول ابتدایی ، تمرکز خود را روی تلفظ و دیکته لغات قرار دهید.

پیشنهاد : دانلود فلش‌کارت آموزش رنگ ها به صورت رنگ انگشتی

در انتهای همین پست راهنمای چاپ و استفاده از فلش کارت را می توانید مشاهده کنید.

جهت مشاهده و دانلود نمونه های دیگر فلش کارت کلیک کنید.


ویژگی های فلش کارت آموزش رنگ ها به کودکان به زبان فارسی و انگلیسی :

–    سایز استاندارد A4 برای چاپ
–    شامل ۶ صفحه
–    شامل ۲ فایل جداگانه آموزش رنگ ها به فارسی و انگلیسی
–    سایز مناسب و تقریبی هر فلش کارت به اندازه  ۹۵ در ۱۴۰ میلی متر
–    قابل چاپ به صوت یک رو و یا پشت رو
–    کاملا رنگی
–    مناسب برای مدارس دو زبانه و پیش دبستانی
–    امکان چاپ تصاویر با کیفیت بالا
–    و …

فایل پیوست

لینک دانلود قابل مشاهده برای اعضا سایت

برای مشاهده لینک دانلود باید وارد سایت شوید. اگر حساب کاربری ندارید کمتر از 30 ثانیه عضو سایت شوید.

ورود کاربر با آموزگارعضویت سایت با آموزگار


راهنمای استفاده از فلش کارت

۱- دانلود

در ایتدا فایل PDF فلش کارت را دانلود کنید. فایل فلش کارت ها به کمک نرم افزار های پی دی اف خوان همانند Adobe Reader باز می شود.

۲- پرینت (چاپ)

فایل فلش کارت ها در ساز استاندارد A4 طراحی شده اند. لذا برای بهترین نتیجه، آن را بر روی کاغذ و یا مقوای A4  چاپ نمایید. اطمینان حاصل کنید که اندازه واقعی درست را در گزینه های چاپگر انتخاب کرده باشید تا کارت ها در اندازه درست چاپ شوند.

۳- برش زنی

فلش کارت ها را با قیچی یا یک دستگاه برش زن کاغذی برش دهید.

۴- لمینت (اختیاری)

شما می توانید با چاپ کردن کارت ها بر روی کاعذ و یا مقوا از آن ها استفاده کنید. انجام لمینت باعث افزایش دوام کار می شود. به خصوص برای مدارس و مربیان عزیز پیشنهاد می شود برای استفاده طولانی مدت فلش کارت ها را لمینت کنند. (نکته : پیشنهاد می شود مرحله لمینت زنی قبل از مرحله برش کاری انجام گیرد.)

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این فلش کارت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

طراحی و تنظیم : گروه آموزشی با آموزگار

کلیه حقوق محفوظ است. (جهت استفاده شخصی و مدارس)

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. احمد بنا می گوید

    ممنون از سایتتون محتوای آموزشیتون بسیار کاربردی هستش