ماسک صورت حیوانات برای کودکان | صورتک خوک برای پسرها و دخترها

0 1,418

ماسک حیوانات با طرح های متنوع از جمله جذاب ترین ماسک ها برای بچه ها محسوب می شود که دارای تنوع بالایی در بازار می باشد، البته والدین خلاق و هنرمند و اغلب مربیان ، باذوق و سلیقه خود به ساخت ماسک حیوانات می پردازند و سعی می کنند با استفاده از انواع وسایل در دسترس زیباترین ماسک های کودکانه را بسازند. به همین منظور برای راحتی حال مربیان و والدین انواع ماسک های صورت کودکانه را برای دانلود آماده نموده ایم که می توانند کمک خوبی برای سرگرمی و شخصیت سازی بهتر کودکان باشند. در ادامه دو نمونه ماسک صورت خوک ، مناسب برای پسربچه ها و دختربچه ها را برای همراهان همیشگی وبسایت با آموزگار جهت دانلود آماده نموده‌ایم. با ما همراه باشید.

در زیر فایل ماسک صورت را دانلود و چاپ نمایید و با برش مناسب در اختیار کودک قرار دهید. کودک زمانی که از ماسک بازی استفاده می کند، تخیل خودش را آشکار می سازد. با ماسک خود همزاد پنداری می کند و ذهن و جسم خود را بکار میگیرد تا نقش ماسکی که بر صورت دارد را تقلید کند. این کار به تقویت قوه تخیل کودک کمک می کند.

برای مشاهده و دانلود انواع ماسک کودک کلیک کنید.


ماسک صورت حیوانات برای کودکان | صورتک خوک برای پسرها و دخترها

در پایین همین پست در جعبه فایل پیوست، فایل PDF  با کیفیت هر یک از تصاویر زیر به صورت نسخه رنگی و سیاه و سفید قرار داده شده است. آنها را دانلود ، پرینت و برش زده و در اختیار کودکان خود قرار دهید. همچنین می توانید از کودکان خود بخواهید با توجه به ذوق و علاقه ی خود نسخه سیاه و سفید را رنگ آمیزی کنند.

صورتک خوک برای پسربچه ها


ماسک صورت خوک برای کودکان


به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این ماسک صورت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مولف : Lena London

منبع : آموزش ساخت ماسک کاغذی

مجوز : خلاقیت های رایج – به اشتراک گذاری یکسان ۴٫۰

تهیه و تنظیم : گروه آموزشی با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.