نقاشی کشیدن با اعداد انگلیسی | آموزش نقاشی با عدد چهار

0 3,734

شما می توانید به کمک مجموعه نقاشی با اعداد انگلیسی ، علاوه بر آموزش اعداد انگلیسی به کودکان ، آنها را با نحوه کشیدن نقاشی حیوانات و اشیاء مختلف به سادگی آشنا کنید.

بچه ها دارای قوه تخیل بسیار زیادی هستند که به کمک آن ساعت ها به بازی و خیال پردازی می پردازند. سعی کنید که بچه ها را محدود به همین طرح ها و نقاشی ها نکنید. به آنها اجازه دهید تا با الهام گرفتن از طرح های زیر آزادانه به نقاشی و ساخت نقاشی های مختلف با اعداد بپردازند.


نقاشی کشیدن با اعداد انگلیسی | آموزش نقاشی فیل با عدد چهار

 در ابتدا یک نقاشی متفاوت از فیل با عدد چهار را داریم که به صورت حرفه ای طراحی رنگ آمیزی شده است. به همین راحتی می توانید حیوانات مختلفی را بکشید.


کشیدن نقاشی گام به گام با اعداد | نقاشی ساده سگ با عدد چهار

در این قسمت شما می توانید نحوه کشیدن نقاشی سگ با عدد جهار را بیاموزید. با دقت به تصویر زیر در ۴ مرحله به صورت گام به گام با شروع از عدد چهار انگلیسی نقاشی سگ را تکمیل کنید. پس از کشیدن ععد چهار از آن به عنوان سر سگ استفاده می کنیم. سپس با ادامه دادن چهار بدن سگ و پاهای آن را ترسیم می کنیم. با اضافه کردن چشم و گوش سگ خود را کامل می کنیم.

در ادامه نقاشی خود را همانند تصویر زیر و یا با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. می توانید با الهام گرفتن از تصویر زیر یک خانه و ظرف غذا نیز برای سگ خود بکشید. سعی کنید با ایجاد خلاقیت در بچه ها عدد چهار را به نقاشی های دیگر نیز تبدیل کنید. برای نمونه در پایین تصویر زیر ۳ نمونه نقاشی دیگر به شکل حیواناتی چون اسب و گوسفند را مشاهده می کنید.


نقاشی کودکانه با عدد چهار انگلیسی | کشیدن نقاشی صندلی چوبی

در زیر نیز می توانید نقاشی یک صندلی چوبی زیبای کارتونی را با کمک عدد چهار مشاهده کنید. والدین و مربیان گرامی می توانید با کمک بچه ها این نقاشی را بکشید و رنگ آمیزی آن را به خود کودکان بسپارید تا با سلیقه خود آن را رنگ آمیزی کنند.


آموزش نقاشی با اعداد | انواع نقاشی با عدد چهار

در ادامه چند نمونه از انواع نقاشی های خلاقانه با عدد چهار را مشاهده می کنید. همگی نقاشی ها از کشیدن عدد ۴ شروع به نقاشی شده است.

نقاشی گاو با کمک عدد چهار

کشیدن نقاشی کبوتر با عدد ۴ انگلیسی

نقاشی کشیدن یک شمع دونی زیبا با عدد چهار


در این مطلب با آموزش نقاشی با عدد چهار همراه شما بودیم. در صورت علاقه می توانید نقاشی کودکان خود را به آدرس ایمیل baamoozegar@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خود آنها در سایت با آموزگار منتشر کنیم.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی با اعداد کلیک کنید.

 

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

منبع pinterest Freepik google
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.