کتاب رنگ آمیزی مجموعه تصاویر زیبای گربه ها برای بزرگسالان

0 2,979

امروزه بر اساس مطالعات روانشناسی انجام شده می دانیم که کتاب­ های رنگ­ آمیزی در بزرگسالان می تواند اثرات مثبتی بر آرامش ذهن و کاهش اضطراب و استرس در آن ها داشته باشد. فقط کافی است به رنگ و نقاشی علاقه مند باشید و دلتان بخواهد کمی از دنیای شلوغ اطرافتان فارغ شوید. یک راه نه چندان گران ولی پرهیجان این است که یک کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان برای خود تهیه کنید و وارد دنیای رنگ ها شوید. امروز برای شما مجموعه تصاویر زیبای ماندالا گربه را برای دانلود آماده نموده ایم.

همان طور که بیان شد اثرات مثبت رنگ آمیزی در بزرگسالان از نظر علمی ثابت شده است. در ادامه می توان به موارد مفید دیگری همچون

  • بهبود حواس پرتی و افزایش تمرکز
  • بهبودی در مهارت­ های حرکتی و بینایی
  • فراموشی مشکلات و آرامش بخش ذهن
  • خلق یک اثر هنری و افزایش اعتماد به نفس

اشاره نمود. اما طرح های کودکانه مطمئنا برای بزرگسالان مناسب نیست و باید به دنبال طرح های رنگ آمیزی مناسبی برای این سنین بود. به این منظور گروه با آموزگار مجموعه های زیبایی از طرح های مناسب رنگ آمیزی برای بزرگسالان فراهم آورده است. امید است از این مجموعه کتاب رنگ آمیزی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

در زیر لینک دانلود پی دی اف کتاب رنگ آمیزی مجموعه تصاویر زیبای گربه ها برای بزرگسالان قرار داده شده است. به راحتی آن را دانلود و به کمک یک پرینتر کوچک خانگی آن را پرینت و از آن لذت ببرید.

ویژگی های کتاب رنگ آمیزی گربه ها برای بزرگسالان :

–    مجموعه رنگ آمیزی گربه ها
–    شامل ۳۴ صفحه
–    مناسب برای گروه سنی بزرگسالان
–    امکان چاپ تصاویر با کیفیت بالا
–    و …

لینک دانلود پی دی اف کتاب در پایین همین صفحه در باکس فایل پیوست

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این کتاب رنگ آمیزی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.