معرفی و دانلود مجموعه کتاب های ۴۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی

0 2,442

تحقیقات زبان شناسی دهه گذشته نشان داد که بر خلاف تصور اکثر مردم، در بیشتر مکالمات روزمره تنها از ده درصد کلمات رایج در هر زبانی استفاده می گردد که در نتیجه امکان آموزش سریع بسیاری از زبان ها را تنها با یادگیری تعداد محدودی لغت فراهم می سازد. به طور مثال نشان داده شد که در اکثریت قریب به اتفاق مکالمات زبان انگلیسی تنها از چند صد لغت استفاده می گردد که پس از تسلط بر آن‌ها می توان تمرکز زبان آموز را بر نکات ریز و کاربرد آنها متمرکز ساخت.
۴۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی (۴۰۰۰Essential English Words) مجموعه کتاب شش جلدی  می باشد که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات پر کاربرد زبان انگلیسی تدوین یافته است. کلمات فوق با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده اند و تقریبا ۹۵% از مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را پوشش می‌دهند.

۴۰۰۰ کلمه ضروری زیان انگلیسی نام سری کتاب‌هایی است که توسط پال نیشن (Paul Nation) نوشته شده است.  این کتاب‌ها که در شش سری تهیه شده اند شامل ۴۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی می شوند که هر زبان آموزی باید آنها را فرا بگیرد. هر کتاب بیش از ۶۰۰ واژه را در خود دارد. واژگانی که در این کتاب‌ها آمده است جزو پرکاربردترین کلمات انگلیسی است. این کلمات از طریق آنالیز کتاب های درسی مختلف انگلیسی در سطح های مختلف تهیه و جمع آوری شده اند.

کلماتی که در این درس ها به کار رفته اند بارها در مطالب درسی دیگر استفاده شده اند، برای همین هم برای نوشتار و هم برای گفتار قابل استفاده هستند. در هر سطحی از انگلیسی باشید این واژگان ضروری به کار شما می آیند.

یادگرفتن کلمه های ضروری بسیار پربازده است زیرا با حداقل کلمات، حداکثر بازدهی را می‌گیرد. شما زمانی را که صرف یادگرفتن این کلمه ها می گذارید به هیچ وجه هدر نمی دهید زیرا حتما این لغات را در هر مطلبی مشاهده خواهید کرد. این کلمات حدود ۸۰% کلماتی که در روزنامه ها و تکست های آکادمیک وجود دارد را شامل می شود و حداقل ۹۰% کلمات رمان ها با این کلمات تامین می شوند. با یادگرفتن این واژگان حداقل ۹۰% کلماتی که در گفتارهای روزمره استفاده می شوند را یاد می گیرید. قطعا با یاد گرفتن لغات ضروری زبان انگلیسی در مکالمه بسیار پیشرفت خواهید کرد.

در زیر فایل پی دی اف PDF کتاب های شش گانه ۴۰۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی به همراه پاسخ تمرین ها برای شما برای دانلود قرار داده شده است.

همچنین ما ویدئوهای آموزشی این مجموعه را به همراه معنی فارسی کلمات در سایت با آموزگار به تدریج جهت دانلود قرار می دهیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.