آموزش کشیدن نقاشی کارتونی ببر به صورت مرحله به مرحله

1 6,124

 کشیدن نقاشی در هر سنی و هر مقطعی برای کودکان لذت بخش است. اگر شما قصد آموزش نقاشی به کودک خود دارید امّا هیچ تجربه ی قبلی در این زمینه ندارید، نگران نباشید. با دنبال کردن آموزش مرحله به مرحله نقاشی در زیر به سادگی می توانید نقاشی های جالبی به کودک خود آموزش دهید. امروز آموزش نقاشی کارتونی ببر را برای شما آماده نموده ایم.

شما می توانید به کمک مجموعه تصاویر آموزش مرحله به مرحله نقاشی ،نحوه کشیدن حیوانات مختلف را به کودک خود به سادگی آموزش دهید تا کودک شما بتواند به راحتی کشیدن حیوانات را یاد بگیرد و مهارت و اعتماد به نفس خود را در کشیدن نقاشی بالا ببرد. همچنین خودِ تصاویر نیز بسیار جالب و بامزه هستند و می تواند توجه کودک را به خود جلب نموده و آنها را به کشیدن و یادگیری نقاشی ترغیب کنند.


آموزش نقاشی کارتونی ببر به صورت مرحله به مرحله

در این مجموعه نقاشی برای آموزش راحت تر نقاشی ها به کودکان صفحه را با گریدبندی با خطوطی به ۹ قسمت تقسیم می کنیم. این کار کمک می کند تا کودکان راحت تر مکان اجزای نقاشی را بیابند. برای این کار صفحه و یا فضای مستطیلی شکل نقاشی را با خطوط افقی و عمودی به ۹ قسمت تقسیم کنید.

امروز با آموزش نقاشی کارتونی ببر با شما همراه هستیم. همانند شکل زیر روند کار در ۶ مرحله صورت می گیرد. در گام نخست با یک بیضی سر ببر را رسم می کنیم. سپس همانند شکل به کمک دایره هایی گوش و پشم های ببر را رسم کنید. در مرحله دوم اعضای صورت ببر خود را که کامل می کنیم. در این مرحله ۲ مثلث  سه گوش بینی ببر را کمل کرده و در پایین آن پوزه و دهان آن را می کشیم. در گام های بعدی به ترتیب با دقت به شکل زیر بدن ببر را رسم کنید. در ادامه همین مرحله ۲ پای دیگر ببر و دم آن را همانند تصویر زیر نقاشی می کنیم. سپس به دقت خطوط بدن ببر را رسم می کنیم. در مرحله آخر نیز نوبت به رنگ آمیزی ما می رسد. می توانید با کمک گرفتن از تصویر زیر و یا با سلیقه خود ببر خود را رنگ آمیزی کنید.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی کارتونی کلیک کنید.

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. فاطمه می گوید

    سلام