انواع ماسک صورت میمون ، گوریل ، شامپانزه و اورانگوتان برای کودکان

0 2,483

ماسک حیوانات با طرح های متنوع از جمله جذاب ترین ماسک ها برای بچه ها محسوب می شود که دارای تنوع بالایی در بازار می باشد، البته والدین خلاق و هنرمند و اغلب مربیان ، باذوق و سلیقه خود به ساخت ماسک حیوانات می پردازند و سعی می کنند با استفاده از انواع وسایل در دسترس زیباترین ماسک های کودکانه را بسازند. به همین منظور برای راحتی حال مربیان و والدین انواع ماسک های صورت کودکانه را برای دانلود آماده نموده ایم که می توانند کمک خوبی برای سرگرمی و شخصیت سازی بهتر کودکان باشند. در ادامه ماسک صورت انواع گونه های مختلف میمون را برای همراهان همیشگی وبسایت با آموزگار جهت دانلود آماده نموده‌ایم. با ما همراه باشید.

در زیر فایل ماسک صورت را دانلود و چاپ نمایید و با برش مناسب در اختیار کودک قرار دهید. کودک زمانی که از ماسک بازی استفاده می کند، تخیل خودش را آشکار می سازد. با ماسک خود همزاد پنداری می کند و ذهن و جسم خود را بکار میگیرد تا نقش ماسکی که بر صورت دارد را تقلید کند. این کار به تقویت قوه تخیل کودک کمک می کند.

میمون ها از حیوانات بامزه و با گون های بسیار زیاد و متنوع در طبیعت می باشند. همچنین میمون ها از جمله حیوانات مورد علاقه کودکان می باشد. از گونه‌های مختلف میمون ها می توان به گوریل‌ها، اورانگوتان‌ها، بابون‌ها و شامپانزه‌ها و همچنین سیامانگ‌ها، میمون‌های دماغ سربالای طلایی و میمون‌های کپوچین نام برد. در این نوشتار انواع ماسک صورت میمون‌ ها با گونه و نژاد های مختلف را برای کودکان آماده نموده ایم.

برای مشاهده و دانلود انواع ماسک کودک کلیک کنید.


انواع ماسک صورت میمون ، گوریل ، شامپانزه و اورانگوتان برای کودکان

در پایین همین پست در جعبه فایل پیوست، فایل PDF  با کیفیت هر یک از تصاویر زیر، به صورت نسخه رنگی و سیاه و سفید قرار داده شده است. آنها را دانلود ، پرینت و برش زده و در اختیار کودکان خود قرار دهید. همچنین می توانید از کودکان خود بخواهید با توجه به ذوق و علاقه ی خود نسخه سیاه و سفید را رنگ آمیزی کنند.

ماسک صورت میمون برای کودکان


ماسک صورت گوریل


ماسک صورت شامپانزه کودکانه


ماسک صورت اورانگوتان


صورتک میمون بامبون


به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این ماسک صورت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

مولف : Lena London

منبع : آموزش ساخت ماسک کاغذی

مجوز : خلاقیت های رایج – به اشتراک گذاری یکسان ۴٫۰

تهیه و تنظیم : گروه آموزشی با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.