انیمیشن آموزشی ریاضی چهارم ابتدایی فصل دوم | کسر

0 2,613

در این مطلب شما عزیزان می‌توانید انیمیشن درسی ریاضی چهارم ابتدایی مرتبط با فصل دوم کتاب را به راحتی دانلود و استفاده نمایید.

گروه آموزشی با آموزگار در راستای بهبود فضای آموزشی کشور و تامین محتوای مناسب برای مدارس هوشمند با رصد محتوای انیمیشن های آموزشی موجود در سایت‌های مختلف به جمع آوری، دسته‌بندی و مدیریت آنها پرداخته است. تا به این ترتیب معلمان و خانواده ها به راحتی بتوانند از این انیمیشن های آموزشی استفاده نمایند. یکی از درس های مهم و مفهومی در دوران تحصیل ریاضی می باشد. انیمیشن ریاضی می تواند کمک قابل توجهی در فهم و درک مطالب این درس داشته باشد.

کتاب ریاضی چهارم ابتدایی شامل ۷ فصل می باشد. در این مطلب انیمیشن ریاضی چهارم ابتدایی فصل دوم با عنوان کسر به صورت رایگان قابل دانلود است.

آموزگاران گرامی پس از دانلود انیمیشن های آموزشی هر فصل می توانند برای آموزش هرچه بهتر مطالب درسی در کلاس‌های هوشمند از آنها کمک بگیرند. الیته این به معنی الزام استفاده از همه آنها در کلاس درس نیست بلکه دبیران محترم بر اساس طرح درس شان می توانند بخشی از آنها را در کلاس استفاده نمایند و ما بقی انیمیشن های آموزشی را متناسب وقت و سطح کلاس یا گاهی بر اساس سوال های دانش آموزی و خارج کلاس در اختیار دانش آموزان مستعد قرار دهند.

نکته : اکثر فایل‌های انیمیشن های آموزشی به صورت فایل فلش می‌باشند لذا برای نمایش آنها احتیاج به نرم افزار پخش فایل فلش است. نرم افزار پخش فایل فلش را می توانید از کلیه سایت های ارائه نرم افزار دانلود کنید. همچنین از این لینک نیز جهت دانلود می توانید استفاده نمایید.

انیمیشن درسی ریاضی چهارم ابتدایی فصل دوم | کسر :

۱- جمع و تفریق کسر
۲- تشخیص کسر
۳- ساده کردن کسر
۴- کسر (۱)
۵- کسر (۲)
۶- کسر های مساوی با صفر و یک
۷- مرتب کردن کسر
۸- مقایسه کسر
۹- یادآوری مفهوم کسر


توجه :  ترتیب و عنوان انیمیشن ها در فایل دانلودی بر اساس لیست بالا می باشد. (بعضی از عناوین به دلیل تعداد زیاد در پرانتز شماره های آن ها اعلام شده است)


مشاهده لیست کامل انیمیشن های علوم ، ریاضی و فارسی چهارم ابتدایی

فایل فلش

تعداد ۹ انیمیشن

حجم ۴ مگابایت

پسورد فایل  : baamoozegar.com

لینک دانلود قابل مشاهده برای اعضا سایت

برای مشاهده لینک دانلود باید وارد سایت شوید. اگر حساب کاربری ندارید کمتر از 30 ثانیه عضو سایت شوید.

ورود کاربر با آموزگارعضویت سایت با آموزگار

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این انیمیشن های ریاضی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه آموزشی با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.