بازی فکری تنگرام | تصویر عدد هشت ۸

0 626

تنگرام (تانگو) یک بازی قدیمی جذاب و فکری است که منشا آن به کشور چین بر می گردد. بازی فکری تنگرام عبارت است از بکار گرفتن هفت شکل هندسی خاص، به نام تانس tans ، که باید در کنار هم چیده شود و اشکال مختلفی را پدید آورد البته باید از تمام قطعات استفاده شود. این بازی ضمن آنکه بسیار سرگرم کننده است از آنجایی که فرد به هنگام بازی با یک مسئله روبرو می شود و باید برای حل آن مسئله تلاش کرده و فکر کند، جنبه آموزشی و یادگیری هم دارد. این بازی باعث گسترش دیدگاه در مورد راه های حل مختلف حل مسئله می شود. تنگرام هم هنر و هم ریاضیات را در بر می گیرد و از همین طریق موجب بالا رفتن توانایی درک در فرد می شود. بازی فکری تنگرام برای درک چگونگی حل مشکل از راه های گوناگون کمک می کند.

در این مطلب از مجموعه بازی و سرگرمی‌های سایت با آموزگار، بازی فکری تنگرام تصویر “عدد هشت ۸” همراه با تصویر نهایی پاسخ آماده شده است.


پیشنهاد مطالعه :  آموزش تهیه قطعات و روش انجام بازی فکری تنگرام (تانگو)


سعی کنید حتما قبل از بررسی پاسخ بازی فکری تنگرام ، در ابتدا استعداد و توانایی خود را به چالش بکشید و تمام تلاش خود را برای ساخت تصویر تنگرام بالا به کار بگیرید. در نهایت در صورت نیاز می توانید به تصویر پاسخ مراجعه کنید.
با ارائه نظرات سازنده خود گروه با آموزگار را در تولید و ارائه هرچه بهتر محتوای خوب و مفید راهنمایی فرمایید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.