معما و تست هوش | شماره پارکینگ را مشخص نمایید

0 198

در این مطلب از مجموعه بازی و سرگرمی های سایت با آموزگار، معما و تست هوش تحت عنوان ” شماره پارکینگ را مشخص نمایید ” همراه با پاسخ آماده شده است.

آیا می توانید در مدت ۲۰ ثانیه، شماره پارکینگ را مشخص نمایید؟

پرسشی که در هنگ کنگ و برای امتحان ورودی سال اول راهنمایی طراحی شده بود به سرعت به شهرتی جهانی دست یافت تا جایی که بسیاری از وبسایت ها از جمله وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر (BusinessInsider) آن را مورد توجه قرار داده اند. در این پرسش خودرویی نشان داده شده که در یکی از پارکینگ ها پارک کرده و از دانش آموزان پرسیده شده تا شماره پارکینگی که خودرو در آن قرار دارد را در پاسخنامه بنویسند. دانش آموزان باید با درنظر گرفتن شماره دیگر پارکینگ ها، شماره پارکینگ مورد نظر را حدس می زدند. اگر شما هم می خواهید سطح دانش ریاضی خود را بسنجید، می توانید تلاش کنید که پاسخ این پرسش را بیابید، البته به خاطر داشته باشید که زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ داده به این پرسش تنها ۲۰ ثانیه است.

[جواب تست هوش، در ادامه…]
سعی کنید حتما قبل از بررسی پاسخ معما و تست هوش، در ابتدا استعداد و توانایی خود را به چالش بکشید و پس از حدس جواب، پاسخ‌های خود را با پاسخ صحیح معما و تست هوش در زیر صحت‌سنجی کنید.

پاسخ معما

برای پاسخ به این پرسش کافی است که صفحه را ۱۸۰ درجه بچرخانید و دوباره به تصویر نگاه کنید. همانطور که می بینید ترتیب شماره پارکینگ ها از شماره ۸۶ تا ۹۱ است و شماره پارکینگ مورد نظر نیز ۸۷ است.
با ارائه نظرات سازنده خود گروه با آموزگار را در تولید و ارائه هرچه بهتر محتوای خوب و مفید راهنمایی فرمایید.

منبع : آی هوش

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.