کشیدن نقاشی با اعداد انگلیسی | آموزش نقاشی با عدد سه

0 9,871

شما می توانید به کمک مجموعه نقاشی با اعداد انگلیسی ، علاوه بر آموزش اعداد انگلیسی به کودکان ، آنها را با نحوه کشیدن نقاشی حیوانات و اشیاء مختلف به سادگی آشنا کنید.

بچه ها دارای قوه تخیل بسیار زیادی هستند که به کمک آن ساعت ها به بازی و خیال پردازی می پردازند. سعی کنید که بچه ها را محدود به همین طرح ها و نقاشی ها نکنید. به آنها اجازه دهید تا با الهام گرفتن از طرح های زیر آزادانه به نقاشی و ساخت نقاشی های مختلف با اعداد بپردازند.


کشیدن نقاشی با اعداد انگلیسی | آموزش نقاشی با عدد سه

 در ابتدا یک نقاشی متفاوت از گوره خر با عدد سه را داریم که به صورت حرفه ای طراحی رنگ آمیزی شده است. به همین راحتی می توانید حیوانات مختلفی را بکشید.


کشیدن گام به گام نقاشی با اعداد | نقاشی ساده موش با عدد سه

در این قسمت شما می توانید نحوه کشیدن نقاشی موش با عدد سه را بیاموزید. با دقت به تصویر زیر در ۴ مرحله به صورت گام به گام با شروع از عدد سه انگلیسی نقاشی موش را تکمیل کنید. به ترتیب با کشیدن خطوطی مورب مثل سه گوش در جلو عدد سه سر موش را کامل می کنیم. سپس با یک دایره بدن موش را ترسیم می کنیم. با اضافه کردن چشم و بینی و دم موش خود را کامل می کنیم.

در ادامه نقاشی خود را همانند تصویر زیر و یا با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید. سعی کنید با ایجاد خلاقیت در بچه ها عدد سه را به نقاشی های دیگر نیز تبدیل کنید. برای نمونه در پایین تصویر زیر ۲ نمونه نقاشی دیگر به شکل نقاشی پرنده و نقاشی میمون را مشاهده می کنید.


نقاشی کودکانه با عدد سه انگلیسی | کشیدن نقاشی مار

در زیر نیز می توانید نقاشی یک مار زیبای کارتونی را با کمک عدد سه مشاهده کنید. والدین و مربیان گرامی می توانید با کمک بچه ها این نقاشی را بکشید و رنگ آمیزی آن را به خود کودکان بسپارید تا با سلیقه خود آن را رنگ آمیزی کنند.


آموزش کشیدن نقاشی با اعداد | انواع نقاشی با عدد سه

در ادامه چند نمونه از انواع نقاشی های خلاقانه با عدد سه را مشاهده می کنید. همگی نقاشی ها از کشیدن عدد سه شروع به نقاشی شده است.

نقاشی گربه با کمک عدد سه

کشیدن نقاشی خرگوش با عدد سه انگلیسی

نقاشی کشیدن یک پرنده زیبا با عدد سه

نقاشی سنجاب با شروع از عدد سه انگلیسی


در این مطلب با آموزش نقاشی با عدد سه همراه شما بودیم. در صورت علاقه می توانید نقاشی کودکان خود را به آدرس ایمیل baamoozegar@gmail.com ارسال نمایید تا با نام خود آنها در سایت با آموزگار منتشر کنیم.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی با اعداد کلیک کنید.

 

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

منبع pinterest Freepik google
ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.