آموزش کشیدن مرحله به مرحله نقاشی پرندگان | نقاشی پرستو کارتونی

0 6,720

 کشیدن نقاشی در هر سنی و هر مقطعی برای کودکان لذت بخش است. اگر شما قصد آموزش نقاشی به کودک خود دارید امّا هیچ تجربه ی قبلی در این زمینه ندارید، نگران نباشید. با دنبال کردن آموزش مرحله به مرحله نقاشی در زیر به سادگی می توانید نقاشی های جالبی به کودک خود آموزش دهید. امروز با آموزش کشیدن نقاشی پرستو کارتونی با شما همراه هستیم.

شما می توانید به کمک مجموعه تصاویر آموزش مرحله به مرحله نقاشی ،نحوه کشیدن حیوانات و پرندگان مختلف را به کودک خود به سادگی آموزش دهید تا کودک شما بتواند به راحتی کشیدن حیوانات و پرندگان را یاد بگیرد و مهارت و اعتماد به نفس خود را در کشیدن نقاشی بالا ببرد. همچنین خودِ تصاویر نیز بسیار جالب و بامزه هستند و می تواند توجه کودک را به خود جلب نموده و آنها را به کشیدن و یادگیری نقاشی ترغیب کنند.

مجموعه نقاشی مرحله به مرحله پرندگان شامل آموزش کشیدن نقاشی پرندگانی همچون جوجه اردک ، خروس ، مرغ ، طوطی ، جوجه ، پلیکان و پرستو است که به تدریج در سایت منتشر می شود.


آموزش کشیدن مرحله به مرحله نقاشی پرندگان | نقاشی پرستو کارتونی

در این مجموعه نقاشی برای آموزش راحت تر نقاشی ها به کودکان صفحه را با گریدبندی با خطوطی به ۹ قسمت تقسیم می کنیم. این کار کمک می کند تا کودکان راحت تر مکان اجزای نقاشی را بیابند. برای این کار صفحه و یا فضای مستطیلی شکل نقاشی را با خطوط افقی و عمودی به ۹ قسمت تقسیم کیند.

امروز با نقاشی پرستو از مجموعه آموزش نقاشی پرندگان با شما همراه هستیم. همانند شکل زیر روند کار در ۶ مرحله صورت می گیرد. در ابتدا با شکل کلی سر و بدن پرستو کار را شروع می کنیم. در ادامه دم آن را کامل می کنیم و با کشیدن یک دایره بزرگ  که یک دایره مشکی کوچکتر در وسط آن قرار دارد چشم نقاشی پرستو خود را می کشیم. همانند شکل بال های پرستو را رسم کنید. حالا با یک سه گوش در جلو صورت آن برای پرستوی خود منقار اضافه می کنیم. در انتها همانند شکل و یا به سلیقه خود نقاشی پرستو را رنگ آمیزی کنید. با سلیقه خود تعداد بیشتری پرستو را در آسمان نقاشی کنید چون پرستوها به صورت دسته جمعی زندگی و کوچ می کنند.

برای مشاهده نمونه های دیگر نقاشی کارتونی کلیک کنید.

با آموزش کشیدن نقاشی کارتونی پرستو با شما همراه بودیم. می توانید مجموعه کامل آموزش نقاشی کارتونی را در وب سایت با آموزگار مشاهده کنید.

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین این مطلب، این آموزش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.