معمای فکری تنگرام همراه با پاسخ | تانگو تصویر خرگوش درازکش

0 994

تنگرام (تانگو) یک تست هوش و معما فکری است که منشا آن به کشور چین بر می گردد. بازی فکری تنگرام عبارت است از بکار گرفتن هفت شکل هندسی خاص، به نام تانس tans ، که باید در کنار هم چیده شود و اشکال مختلفی را پدید آورد البته باید از تمام قطعات استفاده شود.

معمای فکری تنگرام ( تانگو ) یکی از بهترین وسیله‌ها برای افزایش درک بصری و پرورش هوش فضایی-دیداری کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان می باشد. این بازی ضمن آنکه بسیار سرگرم کننده است از آنجایی که فرد به هنگام بازی با یک مسئله روبرو می شود و باید برای حل آن مسئله تلاش کرده و فکر کند، جنبه آموزشی و یادگیری هم دارد. آماده سازی دو یا چند سری قطعه برای اعضای خانواده و دوستان، این امکان را به بازیکنان می‌دهد که حل معماهای این بازی را به صورت رقابتی با یکدیگر انجام دهند.

در مقاله زیر روش تهیه قطعات بازی فکری تنگرام ( تانگو ) به همراه آموزش روش بازی بیان شده است.


پیشنهاد مطالعه :  آموزش تهیه قطعات و روش انجام بازی فکری تنگرام (تانگو)

در این مطلب از مجموعه بازی و سرگرمی‌های سایت با آموزگار، تست هوش تنگرام تانگو تصویر ” خرگوش درازکش ” همراه با پاسخ آماده شده است.

در اینجا معمای فکری تصویر تنگرام خرگوش درازکش آماده شده که هر یک از طرح باید با هفت قطعه تانگو ساخته شود.

سعی کنید حتما قبل از بررسی پاسخ بازی فکری تنگرام ، در ابتدا استعداد و توانایی خود را به چالش بکشید و تمام تلاش خود را برای ساخت تصویر تنگرام بالا به کار بگیرید. در نهایت در صورت نیاز می توانید به تصویر پاسخ مراجعه کنید.

تصویر جواب تانگو خرگوش درازکش

به کمک لینک های اشتراک گذاری در بالا و پایین مطلب، این بازی فکری تنگرام را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تهیه و تنظیم : گروه با آموزگار

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.